mirror of
https://github.com/alextselegidis/easyappointments.git
synced 2024-11-15 12:33:01 +03:00
486 lines
30 KiB
PHP
Executable file
486 lines
30 KiB
PHP
Executable file
<?php defined('BASEPATH') or exit('No direct script access allowed');
|
||
// Turkish
|
||
$lang['page_title'] = 'Randevu Alınacak Kişi';
|
||
$lang['service_and_provider'] = 'Hizmet ve Hizmet Sağlayıcıyı Seçin';
|
||
$lang['select_service'] = 'Hizmeti Seçin';
|
||
$lang['select_provider'] = 'Hizmet Sağlayıcıyı Seçin';
|
||
$lang['duration'] = 'Süre';
|
||
$lang['minutes'] = 'Dakika';
|
||
$lang['price'] = 'Ücret';
|
||
$lang['back'] = 'Önceki';
|
||
$lang['appointment_date_and_time'] = 'Randevu Tarihini ve Zamanını Seçin';
|
||
$lang['no_available_hours'] = 'Seçilen tarih için uygun saat bulunmuyor. Lütfen başka bir tarih seçin. ';
|
||
$lang['appointment_hour_missing'] = 'Lütfen devam etmeden önce bir randevu saati seçin.';
|
||
$lang['customer_information'] = 'Bilgilerinizi Girin';
|
||
$lang['first_name'] = 'Ad';
|
||
$lang['last_name'] = 'Soyad';
|
||
$lang['email'] = 'Eposta';
|
||
$lang['phone_number'] = 'Telefon No';
|
||
$lang['phone'] = 'Phone';
|
||
$lang['address'] = 'Adres';
|
||
$lang['city'] = 'Şehir';
|
||
$lang['zip_code'] = 'Posta Kodu';
|
||
$lang['notes'] = 'Notlar';
|
||
$lang['language'] = 'Dil';
|
||
$lang['no_language'] = 'Dil yok';
|
||
$lang['fields_are_required'] = '* Zorunlu alanlardır.';
|
||
$lang['appointment_confirmation'] = 'Randevuyu Onaylayın';
|
||
$lang['confirm'] = 'Onayla';
|
||
$lang['update'] = 'Güncelle';
|
||
$lang['cancel_appointment_hint'] = 'Randevuyu şirket takviminden çıkarmak için lütfen "İptal" butonuna tıklayın.';
|
||
$lang['cancel'] = 'İptal';
|
||
$lang['appointment_registered'] = 'Randevunuz başarı ile kaydedildi.';
|
||
$lang['cancel_appointment_title'] = 'Randevuyu İptal Et';
|
||
$lang['appointment_cancelled'] = 'Randevunuz başarı ile iptal edildi.';
|
||
$lang['appointment_cancelled_title'] = 'Randevu İptal Edildi';
|
||
$lang['reason'] = 'Sebep';
|
||
$lang['appointment_removed_from_schedule'] = 'Aşağıdaki randevu şirket programından çıkarıldı.';
|
||
$lang['appointment_details_was_sent_to_you'] = 'Randevu detaylarını içeren bir eposta adresinize gönderildi. ';
|
||
$lang['add_to_google_calendar'] = 'Google Takvim\'e Ekle';
|
||
$lang['appointment_booked'] = 'Randevunuz başarı ile kaydedildi.';
|
||
$lang['thank_you_for_appointment'] = 'Bizden randevu aldığınız için teşekkür ederiz. Randevu detaylarını aşağıda görebilirsiniz. Değişiklik yapmak için randevu linkine tıklayın.';
|
||
$lang['appointment_details_title'] = 'Randevu Detayları';
|
||
$lang['customer_details_title'] = 'Müşteri Detayları';
|
||
$lang['service'] = 'Hizmet';
|
||
$lang['provider'] = 'Hizmet Sağlayıcı';
|
||
$lang['customer'] = 'Müşteri';
|
||
$lang['start'] = 'Başlangıç';
|
||
$lang['end'] = 'Bitiş';
|
||
$lang['name'] = 'Ad';
|
||
$lang['appointment_link_title'] = 'Randevunun Bağlantısı';
|
||
$lang['success'] = 'Başarılı.';
|
||
$lang['appointment_added_to_your_plan'] = 'Planınıza yeni bir randevu eklendi.';
|
||
$lang['appointment_link_description'] = 'Değişiklik yapmak için aşağıdaki randevu linkine tıklayabilirsiniz.';
|
||
$lang['appointment_locked'] = 'Değişiklik yapılamaz.';
|
||
$lang['appointment_locked_message'] = 'Randevu {$limit} saatten daha az bir süre önceden değiştirilemez.';
|
||
$lang['appointment_not_found'] = 'Randevu Bulunamadı.';
|
||
$lang['appointment_does_not_exist_in_db'] = 'Talep ettiğiniz randevu artık sistem veri tabanında yer almıyor.';
|
||
$lang['display_calendar'] = 'Takvimi Görüntüle';
|
||
$lang['calendar'] = 'Takvim';
|
||
$lang['users'] = 'Kullanıcılar';
|
||
$lang['settings'] = 'Ayarlar';
|
||
$lang['log_out'] = 'Çıkış';
|
||
$lang['synchronize'] = 'Eşitle';
|
||
$lang['enable_sync'] = 'Eşitlemeyi Aç';
|
||
$lang['disable_sync'] = 'Eşitlemeyi Kapat';
|
||
$lang['disable_sync_prompt'] = 'Are you sure that you want to disable the calendar synchronization?';
|
||
$lang['reload'] = 'Tekrar Yükle';
|
||
$lang['appointment'] = 'Randevu';
|
||
$lang['unavailability'] = 'Uygun Değil';
|
||
$lang['week'] = 'Hafta';
|
||
$lang['month'] = 'Ay';
|
||
$lang['today'] = 'Bugün';
|
||
$lang['not_working'] = 'Çalışmıyor';
|
||
$lang['break'] = 'Ara';
|
||
$lang['add'] = 'Ekle';
|
||
$lang['edit'] = 'Düzenle';
|
||
$lang['hello'] = 'Merhaba';
|
||
$lang['all_day'] = 'Tüm Gün';
|
||
$lang['manage_appointment_record_hint'] = 'Mevcut hizmetlerin ve sağlayıcıların tüm randevu kayıtlarını yönetir.';
|
||
$lang['select_filter_item_hint'] = 'Bir hizmet sağlayıcı veya hizmet seçerek randevuları takvimde görüntüler.';
|
||
$lang['enable_appointment_sync_hint'] = 'Hizmet sağlayıcının Google Takvimi ile eşitlemeyi başlatın.';
|
||
$lang['manage_customers_hint'] = 'Kayıtlı müşterileri ve randevu geçmişlerini yönetin.';
|
||
$lang['manage_services_hint'] = 'Sistemdeki uygun hizmetleri ve kategorileri yönetin.';
|
||
$lang['manage_users_hint'] = 'Arkayüz kullanıcılarını (yöneticiler, hizmet sağlayıcılar, sekreterler) yönetin.';
|
||
$lang['settings_hint'] = 'Sistem ve kullanıcı ayarlarını yapın.';
|
||
$lang['log_out_hint'] = 'Sistemden çıkış.';
|
||
$lang['unavailability_periods_hint'] = 'Uygun olmayan zaman aralıklarında hizmet sağlayıcı yeni randevu kabul etmeyecektir.';
|
||
$lang['new_appointment_hint'] = 'Yeni bir randevu yaratarak veri tabanına kaydet.';
|
||
$lang['reload_appointments_hint'] = 'Takvim randevularını tekrar yükle.';
|
||
$lang['trigger_sync_hint'] = 'Google Takvim eşitlemeyi başlat.';
|
||
$lang['appointment_updated'] = 'Randevu başarıyla güncellendi.';
|
||
$lang['undo'] = 'Geri al';
|
||
$lang['appointment_details_changed'] = 'Randevu detayları değiştirildi.';
|
||
$lang['appointment_changes_saved'] = 'Randevu değişiklikleri başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['save'] = 'Kaydet';
|
||
$lang['new'] = 'Yeni';
|
||
$lang['select'] = 'Seç';
|
||
$lang['hide'] = 'Gizle';
|
||
$lang['type_to_filter_customers'] = 'Müşterileri filtrelemek için yazın.';
|
||
$lang['clear_fields_add_existing_customer_hint'] = 'Alanları temizle ve yeni bir müşteri gir.';
|
||
$lang['pick_existing_customer_hint'] = 'Mevcut bir müşteriyi seçin.';
|
||
$lang['new_appointment_title'] = 'Yeni Randevu';
|
||
$lang['edit_appointment_title'] = 'Randevuyu Düzenle';
|
||
$lang['delete_appointment_title'] = 'Randevu Sil';
|
||
$lang['write_appointment_removal_reason'] = 'Lütfen randevuyu iptal etme nedeninizi yazar mısınız? :';
|
||
$lang['appointment_saved'] = 'Randevu başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['new_unavailability_title'] = 'Yeni Uygun Olmayan Zaman Aralığı';
|
||
$lang['edit_unavailability_title'] = 'Uygun Olmayan Zaman Aralığı Düzenle';
|
||
$lang['unavailability_saved'] = 'Uygun Olmayan Zaman Aralığı Başarıyla Kaydedildi.';
|
||
$lang['start_date_before_end_error'] = 'Başlangıç tarihi bitiş tarihinden büyük olamaz.';
|
||
$lang['invalid_duration'] = 'Invalid duration.';
|
||
$lang['invalid_email'] = 'Hatalı eposta adresi.';
|
||
$lang['customers'] = 'Müşteriler';
|
||
$lang['details'] = 'Detaylar';
|
||
$lang['no_records_found'] = 'Kayıt bulunamadı ...';
|
||
$lang['services'] = 'Hizmetler';
|
||
$lang['duration_minutes'] = 'Süre (Dakika)';
|
||
$lang['currency'] = 'Para Birimi';
|
||
$lang['category'] = 'Kategori';
|
||
$lang['no_category'] = 'Kategorisiz';
|
||
$lang['description'] = 'Açıklama';
|
||
$lang['categories'] = 'Kategoriler';
|
||
$lang['admins'] = 'Yöneticiler';
|
||
$lang['providers'] = 'Hizmet Sağlayıcılar';
|
||
$lang['secretaries'] = 'Sekreterler';
|
||
$lang['mobile_number'] = 'Mobil No';
|
||
$lang['mobile'] = 'Mobile';
|
||
$lang['state'] = 'Eyalet';
|
||
$lang['username'] = 'Kullanıcı Adı';
|
||
$lang['password'] = 'Şifre';
|
||
$lang['retype_password'] = 'Şifre Tekrar';
|
||
$lang['receive_notifications'] = 'Bilgilendirme Al';
|
||
$lang['passwords_mismatch'] = 'Şifreler aynı değil.';
|
||
$lang['admin_saved'] = 'Yönetici başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['provider_saved'] = 'Hizmet sağlayıcı kaydedildi.';
|
||
$lang['secretary_saved'] = 'Sekreter başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['admin_deleted'] = 'Yönetici başarıyla silindi.';
|
||
$lang['provider_deleted'] = 'Hizmet sağlayıcı başarıyla silindi.';
|
||
$lang['secretary_deleted'] = 'Sekreter başarıyla silindi.';
|
||
$lang['service_saved'] = 'Hizmet başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['service_category_saved'] = 'Hizmet kategorisi başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['service_deleted'] = 'Hizmet başarıyla silindi.';
|
||
$lang['service_category_deleted'] = 'Hizmet kategorisi başarıyla silindi.';
|
||
$lang['customer_saved'] = 'Müşteri başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['customer_deleted'] = 'Müşteri başarıyla silindi.';
|
||
$lang['current_view'] = 'Mevcut Görünüm';
|
||
$lang['working_plan'] = 'Çalışma Planı';
|
||
$lang['reset_plan'] = 'Planı Sıfırla';
|
||
$lang['monday'] = 'Pazartesi';
|
||
$lang['tuesday'] = 'Salı';
|
||
$lang['wednesday'] = 'Çarşamba';
|
||
$lang['thursday'] = 'Perşembe';
|
||
$lang['friday'] = 'Cuma';
|
||
$lang['saturday'] = 'Cumartesi';
|
||
$lang['sunday'] = 'Pazar';
|
||
$lang['breaks'] = 'Aralar';
|
||
$lang['add_breaks_during_each_day'] = 'Her gün için çalışma aralarını ekleyin. Aralarda hizmet sağlayıcı randevu kabul etmeyecektir.';
|
||
$lang['day'] = 'Gün';
|
||
$lang['days'] = 'Günler';
|
||
$lang['actions'] = 'Eylemler';
|
||
$lang['reset_working_plan_hint'] = 'Çalışma planını varsayılan değerlere sıfırlar.';
|
||
$lang['company_name'] = 'Şirket Adı';
|
||
$lang['company_name_hint'] = 'Şirket adı sistemde heryerde gösterilecek (gerekli alan).';
|
||
$lang['company_email'] = 'Şirket Eposta';
|
||
$lang['company_email_hint'] = 'Şirket eposta adresini giriniz. Sistemden gönderilen ve cevap verilen epostalar bu adresi kullanacak (gerekli alan).';
|
||
$lang['company_link'] = 'Şirket Web Adresi';
|
||
$lang['company_link_hint'] = 'Şirket web sitesi, şirketin resmi web sitesine yönlenmelidir (gerekli alan).';
|
||
$lang['go_to_booking_page'] = 'Rezervasyon Sayfasına Git';
|
||
$lang['settings_saved'] = 'Ayarlar başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['general'] = 'Genel';
|
||
$lang['booking'] = 'Booking';
|
||
$lang['visible'] = 'Gözle görülür';
|
||
$lang['hidden'] = 'Gizli';
|
||
$lang['business_logic'] = 'İş Mantığı';
|
||
$lang['current_user'] = 'Mevcut Kullanıcı';
|
||
$lang['about_app'] = 'Easy!Appointments Hakkında';
|
||
$lang['edit_working_plan_hint'] = 'Aağıda şirketinizin kabul edeceği günleri ve saatleri işaretleyin. Çalışma saatleri dışında randevuları ayarlayabilirsiniz, ancak bu saatlere müşterilerin kendileri randevu kaydedemeyecektir. Bu çalışma planı tüm sağlayıcılar için varsayılan değer olup, daha sonra her biri için ayrıca özel plan da girebilir ve araları ekleyebilirsiniz.';
|
||
$lang['edit_breaks_hint'] = 'Gün içindeki çalışma aralarını ekleyin. Bu aralar tüm yeni hizmet sağlayıcılar için geçerli olacaktır.';
|
||
$lang['book_advance_timeout'] = 'Erken Randevu Zamanaşımı Değeri';
|
||
$lang['book_advance_timeout_hint'] = 'Müşterilerin en az ne kadar önceden randevu alması veya randevu düzenlemesi gerektiğini girin (dakika cinsinden).';
|
||
$lang['timeout_minutes'] = 'Zamanaşımı (Dakika)';
|
||
$lang['about_app_info'] = 'Easy!Appointments yüksek ölçüde özelleştirilebilen, müşterilerinizin web üzerinden randevu almasını sağlayan bir uygulamadır. Ayrıca, bilgilerinizi Google Takvim ile eşitleyerek diğer uygulamalarla da entegre olmasını sağlar. ';
|
||
$lang['current_version'] = 'Mevcut Versiyon';
|
||
$lang['support'] = 'Destek';
|
||
$lang['about_app_support'] = 'Easy!Appointments kullanımı sırasında sorun yaşamanız halinde resmi Google Group üzerinde arama yapabilirsiniz. Ayrıca geliştirmeye destek olmak için Google Code sayfasında yeni sorun girişi de yapabilirsiniz.';
|
||
$lang['official_website'] = 'Resmi Web Sitesi';
|
||
$lang['google_plus_community'] = 'Google+ Çevresi';
|
||
$lang['support_group'] = 'Destek Grubu';
|
||
$lang['project_issues'] = 'Proje Sorunları';
|
||
$lang['license'] = 'Lisans';
|
||
$lang['about_app_license'] = 'Easy!Appointments GPLv3 kapsamında lisanslıdır. Bu yazılımı herhangi bir biçimde kullanarak aşağıdaki adreste belirtilen koşulları kabul etmiş olursunuz:';
|
||
$lang['logout_success'] = 'Başarı ile sistemden çıkış yaptınız! Aşağıdaki butonlara tıklayarak diğer sayfalara geçebilirsiniz.';
|
||
$lang['book_appointment_title'] = 'Randevu Al';
|
||
$lang['backend_section'] = 'Yönetim Paneli';
|
||
$lang['you_need_to_login'] = 'Hoşgeldiniz! Yönetim sayfalarına erişebilmek için giriş yapmalısınız.';
|
||
$lang['enter_username_here'] = 'Kullanıcı adını buraya girin ...';
|
||
$lang['enter_password_here'] = 'Şifrenizi buraya girin ...';
|
||
$lang['login'] = 'Giriş';
|
||
$lang['forgot_your_password'] = 'Şifrenizi mi unuttunuz?';
|
||
$lang['login_failed'] = 'Giriş başarısız, lütfen doğru bilgiler ile tekrar deneyin.';
|
||
$lang['type_username_and_email_for_new_password'] = 'Yeni şifrenizi almak için kullanıcı adınızı ve eposta adresinizi girin.';
|
||
$lang['enter_email_here'] = 'Epostanızı buraya girin ...';
|
||
$lang['regenerate_password'] = 'Şifre Üret';
|
||
$lang['go_to_login'] = 'Giriş Sayfasına Geri Dön';
|
||
$lang['new_password_sent_with_email'] = 'Yeni şifreniz eposta adresinize gönderildi.';
|
||
$lang['new_account_password'] = 'Yeni Hesap Şifresi';
|
||
$lang['new_password_is'] = 'Hesabınızın yeni şifresi $password Lütfen ihtiyaç duyduğunuzda tekrar başvurmak için bu epostayı saklayınız. Ayrıca ayarlar sayfasından kendinize yeni bir şifre de belirleyebilirsiniz. ';
|
||
$lang['delete_record_prompt'] = 'Bu kaydı silmek istediğinizden emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz. ';
|
||
$lang['delete_admin'] = 'Yönetici Sil';
|
||
$lang['delete_customer'] = 'Müşteri Sil';
|
||
$lang['delete_service'] = 'Hizmeti Sil';
|
||
$lang['delete_service_category'] = 'Hizmet Kategorisi Sil';
|
||
$lang['delete_provider'] = 'Hizmet Sağlayıcı Sil';
|
||
$lang['delete_secretary'] = 'Sekreter Sil';
|
||
$lang['delete_appointment'] = 'Randevu Sil ';
|
||
$lang['delete_unavailability'] = 'Uygun Olmayan Zaman Aralığı Sil';
|
||
$lang['delete'] = 'Sil';
|
||
$lang['unexpected_issues'] = 'Beklenmeyen Sorunlar';
|
||
$lang['unexpected_issues_message'] = 'Bu işlem beklenmeyen sorunlar nedeniyle tamamlanamadı.';
|
||
$lang['close'] = 'Kapat';
|
||
$lang['page_not_found'] = 'Sayfa Bulunamadı';
|
||
$lang['page_not_found_message'] = 'Maalesef girmeye çalıştığınız sayfa mevcut değil. Lütfen tarayıcınızın URL\'sini kontrol edin veya aşağıdaki düğmeleri kullanarak başka bir konuma gidin.';
|
||
$lang['error'] = 'Hata';
|
||
$lang['no_privileges'] = 'Yetki Yok';
|
||
$lang['no_privileges_message'] = 'Bu sayfayı görmek için gereken yetkiye sahip değilsiniz. Lütfen başka bir bölüme geçin.';
|
||
$lang['backend_calendar'] = 'Arka uç Takvim';
|
||
$lang['start_date_time'] = 'Başlangıç Tarih / Zaman';
|
||
$lang['end_date_time'] = 'Bitiş Tarih / Zaman ';
|
||
$lang['licensed_under'] = 'Lisanslıdır ';
|
||
$lang['unexpected_issues_occurred'] = 'Beklenmeyen sorunlar oldu.';
|
||
$lang['service_communication_error'] = 'Sunucu iletişim hatası, lütfen tekrar deneyin.';
|
||
$lang['no_privileges_edit_appointments'] = 'Randevuları güncellemek için gereken yetkiye sahip değilsiniz.';
|
||
$lang['unavailability_updated'] = 'Uygun olmayan zaman aralığı başarıyla güncellendi.';
|
||
$lang['appointments'] = 'Randevular';
|
||
$lang['unexpected_warnings'] = 'Beklenmeyen Uyarılar';
|
||
$lang['unexpected_warnings_message'] = 'İşlem tamamlandı ancak bazı uyarılar var.';
|
||
$lang['filter'] = 'Filtrele';
|
||
$lang['clear'] = 'Temizle';
|
||
$lang['uncategorized'] = 'Kategorisiz';
|
||
$lang['username_already_exists'] = 'Kullanıcı zaten var.';
|
||
$lang['password_length_notice'] = 'Şifre en az $number karakter uzunluğunda olmalı.';
|
||
$lang['general_settings'] = 'Genel Ayarlar';
|
||
$lang['personal_information'] = 'Kişisel Bilgiler';
|
||
$lang['system_login'] = 'Sistem Girişi';
|
||
$lang['user_settings_are_invalid'] = 'Kullanıcı ayarları geçerli değil! Lütfen ayarları kontrol edip tekrar deneyin.';
|
||
$lang['add_break'] = 'Ara Ver';
|
||
$lang['january'] = 'Ocak';
|
||
$lang['february'] = 'Şubat';
|
||
$lang['march'] = 'Mart';
|
||
$lang['april'] = 'Nisan';
|
||
$lang['may'] = 'Mayıs';
|
||
$lang['june'] = 'Haziran';
|
||
$lang['july'] = 'Temmuz';
|
||
$lang['august'] = 'Ağustos';
|
||
$lang['september'] = 'Eylül';
|
||
$lang['october'] = 'Ekim ';
|
||
$lang['november'] = 'Kasım';
|
||
$lang['december'] = 'Aralık';
|
||
$lang['previous'] = 'Önceki';
|
||
$lang['next'] = 'Sonraki';
|
||
$lang['now'] = 'Şimdi';
|
||
$lang['select_time'] = 'Zamanı Seç';
|
||
$lang['time'] = 'Zaman';
|
||
$lang['hour'] = 'Saat';
|
||
$lang['minute'] = 'Dakika';
|
||
$lang['calendar_sync_completed'] = 'Google eşitlemesi başarıyla tamamlandı.';
|
||
$lang['calendar_sync_failed'] = 'Google eşitlemesi başarısız: Sunucu ile bağlantı kurulamadı.';
|
||
$lang['select_sync_calendar'] = 'Google Takvimini seçin.';
|
||
$lang['select_sync_calendar_prompt'] = 'Randevularınızı eşitlemek istediğiniz takvimi seçin. Eğer spesifik bir takvim seçmezseniz varsayılan takvim kullanılacaktır.';
|
||
$lang['sync_calendar_selected'] = 'Google Takvimi başarıyla seçildi.';
|
||
$lang['oops_something_went_wrong'] = 'Oops! Bir Sorun Oluştu.';
|
||
$lang['ea_update_success'] = 'Easy!Appointments başarı ile güncellendi.';
|
||
$lang['require_captcha'] = 'CAPTCHA gereklidir';
|
||
$lang['require_captcha_hint'] = 'Etkinleştirildiğinde, müşterilerin randevu almadan/güncellemeden önce rastgele oluşturulmuş bir CAPTCHA dizesi yazmaları gerekecektir.';
|
||
$lang['captcha_is_wrong'] = 'CAPTCHA doğrulaması başarısız oldu, lütfen tekrar deneyin.';
|
||
$lang['any_provider'] = 'Herhangi Bir Sağlayıcı';
|
||
$lang['requested_hour_is_unavailable'] = 'İstenen randevu maalesef mevcut değil. Lütfen randevunuz için farklı bir saat seçiniz.';
|
||
$lang['customer_notifications'] = 'Müşteri Bildirimleri';
|
||
$lang['customer_notifications_hint'] = 'Müşterinin randevularından birinde bir program değişikliği olduğunda e-posta bildirimleri alıp almayacağını tanımlar.';
|
||
$lang['date_format'] = 'Zaman Formatı';
|
||
$lang['date_format_hint'] = 'Tarih görüntüleme biçimini değiştirin (D - Gün, M - Ay, Y - Yıl).';
|
||
$lang['time_format'] = 'Zaman Formatı';
|
||
$lang['time_format_hint'] = 'Saat görüntüleme biçimini değiştirin (H - Saat, M - Dakika).';
|
||
$lang['first_weekday'] = 'Haftanın ilk günü';
|
||
$lang['first_weekday_hint'] = 'Haftanın ilk gününü ayarlayınız.';
|
||
$lang['google_analytics_code_hint'] = 'Rezervasyon sayfasına dahil edilmek üzere Google Analytics kimliğinizi ekleyin.';
|
||
$lang['availabilities_type'] = 'Müsaitlik Türü';
|
||
$lang['flexible'] = 'Esnek';
|
||
$lang['fixed'] = 'Sabit';
|
||
$lang['attendants_number'] = 'Refakatçi Sayısı';
|
||
$lang['reset_working_plan'] = 'Çalışma planını varsayılan ayarlara döndür.';
|
||
$lang['legal_contents'] = 'Yasal İçerikler';
|
||
$lang['cookie_notice'] = 'Çerezler';
|
||
$lang['display_cookie_notice'] = 'Çerezleri Göster';
|
||
$lang['cookie_notice_content'] = 'Çerezler İçeriği';
|
||
$lang['terms_and_conditions'] = 'Şartlar & Koşullar';
|
||
$lang['display_terms_and_conditions'] = 'Şartlar & Koşulları görüntüle';
|
||
$lang['terms_and_conditions_content'] = 'Şartlar & Koşullar İçeriği';
|
||
$lang['privacy_policy'] = 'Gizlilik Politikası';
|
||
$lang['display_privacy_policy'] = 'Gizlilik Politikasını Görüntüle';
|
||
$lang['privacy_policy_content'] = 'Gizlilik Politikası İçeriği';
|
||
$lang['website_using_cookies_to_ensure_best_experience'] = 'Bu web sitesi, size en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.';
|
||
$lang['read_and_agree_to_terms_and_conditions'] = '{$link}Şartlar ve Koşulları{/$link} okudum ve kabul ediyorum.';
|
||
$lang['read_and_agree_to_privacy_policy'] = '{$link}Gizlilik Politikasını{/$link} okudum ve kabul ediyorum.';
|
||
$lang['delete_personal_information_hint'] = 'Tüm randevularınızı ve kişisel bilgilerinizi sistemden kaldırın.';
|
||
$lang['delete_personal_information'] = 'Kişisel Bilgileri Sil';
|
||
$lang['delete_personal_information_prompt'] = 'Kişisel bilgilerinizi silmek istediğinizden emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.';
|
||
$lang['location'] = 'Konum';
|
||
$lang['working_plan_exception'] = 'Çalışma Planı İstisnası';
|
||
$lang['working_plan_exceptions'] = 'Çalışma Planı İstisnaları';
|
||
$lang['working_plan_exceptions_hint'] = 'Çalışma planının dışına bir çalışma planı istisna günü ekleyin.';
|
||
$lang['new_working_plan_exception_title'] = 'Yeni Çalışma Planı İstisnası';
|
||
$lang['working_plan_exception_saved'] = 'Çalışma planı istisnası başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['working_plan_exception_deleted'] = 'Çalışma planı istisnası başarıyla silindi.';
|
||
$lang['add_working_plan_exceptions_during_each_day'] = 'Çalışma planının dışına çalışma planı istisnaları ekleyin.';
|
||
$lang['add_working_plan_exception'] = 'İstisna ekle';
|
||
$lang['require_phone_number'] = 'Telefon num. gerekli';
|
||
$lang['require_phone_number_hint'] = 'Etkinleştirildiğinde, müşterilerin ve kullanıcıların randevu alırken müşterinin telefon numarasını girmeleri gerekir.';
|
||
$lang['check_spam_folder'] = 'E-posta birkaç dakika içinde gelmezse lütfen spam klasörünüzü kontrol edin.';
|
||
$lang['api_token_hint'] = 'Easy!Appointments Api sinin belirteç tabanlı kimlik doğrulamasını etkinleştirmek için gizli bir belirteç ayarlayın.';
|
||
$lang['timezone'] = 'Saat Dilimi';
|
||
$lang['overwrite_existing_working_plans'] = 'Bu, mevcut sağlayıcı çalışma planlarının üzerine yazacaktır, devam etmek istediğinizden emin misiniz?';
|
||
$lang['working_plans_got_updated'] = 'Tüm çalışma planları güncellendi.';
|
||
$lang['apply_to_all_providers'] = 'Tüm H.Sağlayıcılara Uygula';
|
||
$lang['display_any_provider'] = 'Herhangi Bir Sağlayıcı Seçeneğini Görüntüle';
|
||
$lang['display_any_provider_hint'] = 'Rezervasyon sayfası, müşterilerin bir sağlayıcı belirtmeden rezervasyon yapmasına olanak tanıyan ek bir seçenek alacaktır.';
|
||
$lang['load_more'] = 'Daha fazla';
|
||
$lang['list'] = 'Liste';
|
||
$lang['default'] = 'Varsayılan';
|
||
$lang['table'] = 'Tablo';
|
||
$lang['date'] = 'Tarih';
|
||
$lang['about'] = 'Hakkında';
|
||
$lang['booking_settings'] = 'Rezervasyon Ayarları';
|
||
$lang['display'] = 'Görüntü';
|
||
$lang['require'] = 'Gerekli';
|
||
$lang['color'] = 'Rent';
|
||
$lang['matomo_analytics_url_hint'] = 'Rezervasyon sayfalarında Matomo takibini etkinleştirmek için URL\'yi kendi Matomo kurulumunuza ekleyin.';
|
||
$lang['invalid_phone'] = 'Geçersiz telefon numarası.';
|
||
$lang['legal'] = 'Yasal';
|
||
$lang['business'] = 'İşletme';
|
||
$lang['account'] = 'Hesap';
|
||
$lang['disable_booking'] = 'Rezervasyonu Devre Dışı Bırak';
|
||
$lang['disable_booking_hint'] = 'Bu ayar etkin olduğu sürece rezervasyon sayfası devre dışı bırakılacak ve müşteriler yeni randevu kaydı yapamayacaktır.';
|
||
$lang['display_message'] = 'Ekran Mesajı';
|
||
$lang['booking_is_disabled'] = 'Rezervasyon Devre Dışıdır!';
|
||
$lang['appearance'] = 'Görünüş';
|
||
$lang['company_logo'] = 'Şirket Logosu';
|
||
$lang['company_logo_hint'] = 'Şirket logosu, rezervasyon sayfası ve bildirim e-postaları da dahil olmak üzere uygulamanın birçok yerinde görüntülenecektir (resim dosyası, maksimum 2MB).';
|
||
$lang['company_color'] = 'Şirket Rengi';
|
||
$lang['company_color_hint'] = 'Şirket rengi, uygulamanın markanızı kullanması için uygulama boyunca uygulanacaktır.';
|
||
$lang['localization'] = 'Lokalizasyon';
|
||
$lang['integrations'] = 'Entegrasyonlar';
|
||
$lang['company'] = 'Şirket';
|
||
$lang['remove'] = 'Sil';
|
||
$lang['login_button'] = 'Giriş Düğmesi';
|
||
$lang['display_login_button_hint'] = 'Rezervasyon sayfasında oturum açma düğmesinin görüntülenip görüntülenmeyeceğini tanımlar.';
|
||
$lang['private'] = 'Gizli';
|
||
$lang['private_hint'] = 'Özel kayıtlar, rezervasyon sayfası gibi genel sayfalarda görüntülenmeyecek veya işlenmeyecektir.';
|
||
$lang['reset'] = 'Sıfırla';
|
||
$lang['all'] = 'Tümü';
|
||
$lang['booking_link'] = 'Rezervasyon Bağlantısı';
|
||
$lang['add_new_event'] = 'Yeni Etkinlik Ekle';
|
||
$lang['what_kind_of_event'] = 'Ne tür bir etkinlik eklemek istersiniz?';
|
||
$lang['theme'] = 'Tema';
|
||
$lang['limit_customer_access'] = 'Müşteri Erişimini Sınırlayın';
|
||
$lang['limit_customer_access_hint'] = 'Etkinleştirilirse, sağlayıcılar ve sekreterler yalnızca randevuları olan müşterilere erişebileceklerdir.';
|
||
$lang['url'] = 'URL';
|
||
$lang['secret_token'] = 'Gizli Jeton';
|
||
$lang['verify_ssl'] = 'SSL Doğrulama';
|
||
$lang['appointment_save'] = 'Randevu Kaydet';
|
||
$lang['appointment_delete'] = 'Randevu Sil';
|
||
$lang['unavailability_save'] = 'Kullanılamazlık Kaydet';
|
||
$lang['unavailability_delete'] = 'Uygun Olmama Durumu Silme';
|
||
$lang['customer_save'] = 'Müşteri Kaydet';
|
||
$lang['customer_delete'] = 'Müşteri Sil';
|
||
$lang['service_save'] = 'Hizmet Kaydet';
|
||
$lang['service_delete'] = 'Hizmet Sil';
|
||
$lang['service_category_save'] = 'Kategori Kaydet';
|
||
$lang['service_category_delete'] = 'Kategori Sil';
|
||
$lang['provider_save'] = 'Sağlayıcı Kaydet';
|
||
$lang['provider_delete'] = 'Sağlayıcı Sil';
|
||
$lang['secretary_save'] = 'Sekreter Kaydet';
|
||
$lang['secretary_delete'] = 'Sekreter Sil';
|
||
$lang['admin_save'] = 'Yönetici Kaydet';
|
||
$lang['admin_delete'] = 'Yönetici Sil';
|
||
$lang['options'] = 'Seçenekler';
|
||
$lang['webhooks'] = 'Webhooks';
|
||
$lang['webhooks_info'] = 'Webhooks, bir randevunun oluşturulması veya bir müşterinin silinmesi gibi çeşitli uygulama olaylarına yanıt olarak harici web uygulamalarına HTTP bildirimleri göndermenizi sağlar.';
|
||
$lang['integrations_info'] = 'Entegrasyonlar, harici uygulamalar ve API\'lerle üçüncü taraf bağlantılar kurmanızı sağlar.';
|
||
$lang['configure'] = 'Yapılandır';
|
||
$lang['google_analytics'] = 'Google Analytics';
|
||
$lang['google_analytics_info'] = 'Google Analytics, izleme kodunu ve HTML işaretlemesini otomatik olarak genel sayfaya eklemenizi ve tüm genel rezervasyon oturumlarını izlemenizi sağlar.';
|
||
$lang['matomo_analytics'] = 'Matomo Analytics';
|
||
$lang['matomo_analytics_info'] = 'Matomo Analytics, izleme kodunu ve HTML işaretlemesini otomatik olarak genel sayfaya eklemenizi ve tüm genel rezervasyon oturumlarını izlemenizi sağlar.';
|
||
$lang['api'] = 'API';
|
||
$lang['api_info'] = 'API, HTTP protokolü ve mevcut API uç noktaları aracılığıyla Easy!Appointments verileriyle etkileşimde bulunmanıza ve kendi entegrasyonlarınızı oluşturmanıza olanak tanır.';
|
||
$lang['google_analytics_code'] = 'Google Analytics Kodu';
|
||
$lang['matomo_analytics_url'] = 'Matomo Analytics URL\'si';
|
||
$lang['future_booking_limit'] = 'Gelecek Rezervasyon Sınırı';
|
||
$lang['limit_days'] = 'Sınır (Gün)';
|
||
$lang['future_booking_limit_hint'] = 'Müşterilerin genel rezervasyon sayfası aracılığıyla randevu alabilecekleri gün cinsinden gelecekteki sınırı ayarlayın.';
|
||
$lang['api_token'] = 'API Jetonu';
|
||
$lang['allow_rescheduling_cancellation_before'] = 'Yeniden Planlamaya/İptale İzin Verme Süresi';
|
||
$lang['at_least_one_field'] = 'Rezervasyon sayfasında en az bir alan görüntülenmelidir.';
|
||
$lang['status'] = 'Durum';
|
||
$lang['appointment_status_options'] = 'Randevu Durum Seçenekleri';
|
||
$lang['appointment_status_options_info'] = 'Takvim sayfasında kullanılabilecek randevu durum seçeneklerinin bir listesini tanımlayın (ilk seçenek otomatik olarak varsayılan değer olacaktır).';
|
||
$lang['sunday_short'] = 'Paz';
|
||
$lang['monday_short'] = 'Pzt';
|
||
$lang['tuesday_short'] = 'Sal';
|
||
$lang['wednesday_short'] = 'Çar';
|
||
$lang['thursday_short'] = 'Per';
|
||
$lang['friday_short'] = 'Cum';
|
||
$lang['saturday_short'] = 'Cmt';
|
||
$lang['january_short'] = 'Oca';
|
||
$lang['february_short'] = 'Şub';
|
||
$lang['march_short'] = 'Mar';
|
||
$lang['april_short'] = 'Nis';
|
||
$lang['may_short'] = 'May';
|
||
$lang['june_short'] = 'Haz';
|
||
$lang['july_short'] = 'Tem';
|
||
$lang['august_short'] = 'Ağu';
|
||
$lang['september_short'] = 'Eyl';
|
||
$lang['october_short'] = 'Eki';
|
||
$lang['november_short'] = 'Kas';
|
||
$lang['december_short'] = 'Ara';
|
||
$lang['am'] = 'öö';
|
||
$lang['pm'] = 'ös';
|
||
$lang['to'] = 'için';
|
||
$lang['click_to_toggle'] = 'Geçiş Yapmak İçin Tıklayın';
|
||
$lang['week_short'] = 'Hs';
|
||
$lang['scroll_to_increment'] = 'Artırmak için Kaydır';
|
||
$lang['year'] = 'Yıl';
|
||
$lang['make_non_working_day'] = 'Bu sağlayıcı seçilen gün için çalışmaya uygun olmayacaktır.';
|
||
$lang['no_breaks'] = 'Ara Yok';
|
||
$lang['service_categories'] = 'Hizmet Kategorileri';
|
||
$lang['service_category'] = 'Hizmet Kategorisi';
|
||
$lang['blocked_period_saved'] = 'Engelli dönem başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['blocked_period_deleted'] = 'Engelli dönem başarıyla silindi.';
|
||
$lang['delete_blocked_period'] = 'Engelli Dönemi Sil';
|
||
$lang['blocked_period'] = 'Engelli Dönem';
|
||
$lang['blocked_periods'] = 'Engelli Dönemler';
|
||
$lang['blocked_period_save'] = 'Engelli Dönem Kaydet';
|
||
$lang['blocked_period_delete'] = 'Engelli Dönem Sil';
|
||
$lang['blocked_periods_hint'] = 'Tüm sağlayıcılar için genel rezervasyonların devre dışı bırakılacağı zaman dilimlerini tanımlayın (örneğin, kapalı tarihler, tatiller vb.).';
|
||
$lang['custom_field'] = 'Özel Alan';
|
||
$lang['custom_fields'] = 'Özel Alanlar';
|
||
$lang['label'] = 'Etiket';
|
||
$lang['webhook_saved'] = 'Webhook başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['webhook_deleted'] = 'Webhook başarıyla silindi.';
|
||
$lang['delete_webhook'] = 'Webhook Sil';
|
||
$lang['contact_info'] = 'İletişim Bilgileri';
|
||
$lang['hide_from_public'] = 'Genel Görünümden Gizle';
|
||
$lang['matomo_analytics_site_id'] = 'Matomo Analytics Site ID\'si';
|
||
$lang['matomo_analytics_site_id_hint'] = 'Matomo tarafından izlenecek site kimliğini ayarlayın (varsayılan site kimliği "1"dir).';
|
||
$lang['default_timezone'] = 'Varsayılan Saat Dilimi';
|
||
$lang['default_timezone_hint'] = 'Yeni kayıtlar için kullanılacak varsayılan saat dilimi değerini ayarlayın.';
|
||
$lang['default_language'] = 'Varsayılan Dil';
|
||
$lang['default_language_hint'] = 'Yeni kayıtlar için kullanılacak varsayılan dil değerini ayarlayın.';
|
||
$lang['sync_method_prompt'] = 'Hangi senkronizasyon yöntemini kullanmak istersiniz?';
|
||
$lang['caldav_server'] = 'CalDAV Sunucusu';
|
||
$lang['caldav_connection_info_prompt'] = 'Hedef CalDAV Takviminin bağlantı bilgilerini girin.';
|
||
$lang['connect'] = 'Bağlan';
|
||
$lang['ldap'] = 'LDAP';
|
||
$lang['ldap_info'] = 'Bu entegrasyon, mevcut bir LDAP sunucusuna bağlanmanızı ve kullanıcıları Easy!Appointments\'a otomatik olarak aktarmanızı sağlar ve kullanıcıların dizin şifreleri ile SSO yapmalarına olanak tanır (kullanıcı adının eşleşmesi gerekir).';
|
||
$lang['host'] = 'Sunucu';
|
||
$lang['port'] = 'Port';
|
||
$lang['user_dn'] = 'Kullanıcı DN\'si';
|
||
$lang['base_dn'] = 'Temel DN';
|
||
$lang['keyword'] = 'Anahtar Kelime';
|
||
$lang['ldap_search_hint'] = 'LDAP dizininde filtre kriterlerine uyan kullanıcıları aramak için bir anahtar kelime sağlayın.';
|
||
$lang['ldap_extension_not_loaded'] = 'LDAP PHP uzantısı yüklenmemiş, ancak bu entegrasyonun çalışması için gereklidir.';
|
||
$lang['field_mapping'] = 'Alan Eşleme';
|
||
$lang['content'] = 'İçerik';
|
||
$lang['active'] = 'Aktif';
|
||
$lang['user_imported'] = 'Kullanıcı kaydı başarıyla aktarıldı.';
|
||
$lang['import'] = 'Aktar';
|
||
$lang['ldap_dn'] = 'LDAP DN\'si';
|
||
$lang['role'] = 'Rol';
|
||
$lang['at_least_one_field_required'] = 'Rezervasyon sayfasında en az bir alanın gerekli olarak ayarlanmış olması gerekir.';
|
||
$lang['customer_is_already_booked'] = 'Bu müşteri, talep edilen rezervasyon süresi içinde zaten bir randevuya sahiptir.';
|
||
$lang['fields'] = 'Alanlar';
|
||
$lang['invalid_credentials_provided'] = 'Geçersiz kimlik bilgileri sağlandı, lütfen tekrar deneyin.';
|
||
$lang['calendar_url'] = 'Takvim URL\'si';
|
||
$lang['please_select'] = 'Lütfen Seçin';
|
||
// End
|