mirror of
https://github.com/alextselegidis/easyappointments.git
synced 2024-12-12 01:32:23 +03:00
486 lines
29 KiB
PHP
Executable file
486 lines
29 KiB
PHP
Executable file
<?php defined('BASEPATH') or exit('No direct script access allowed');
|
||
// Turkish
|
||
$lang['page_title'] = 'Randevu Alınacak Kişi';
|
||
$lang['service_and_provider'] = 'Hizmet ve Hizmet Sağlayıcıyı Seçin';
|
||
$lang['select_service'] = 'Hizmeti Seçin';
|
||
$lang['select_provider'] = 'Hizmet Sağlayıcıyı Seçin';
|
||
$lang['duration'] = 'Süre';
|
||
$lang['minutes'] = 'Dakika';
|
||
$lang['price'] = 'Ücret';
|
||
$lang['back'] = 'Önceki';
|
||
$lang['appointment_date_and_time'] = 'Randevu Tarihini ve Zamanını Seçin';
|
||
$lang['no_available_hours'] = 'Seçilen tarih için uygun saat bulunmuyor. Lütfen başka bir tarih seçin. ';
|
||
$lang['appointment_hour_missing'] = 'Lütfen devam etmeden önce bir randevu saati seçin.';
|
||
$lang['customer_information'] = 'Bilgilerinizi Girin';
|
||
$lang['first_name'] = 'Ad';
|
||
$lang['last_name'] = 'Soyad';
|
||
$lang['email'] = 'Eposta';
|
||
$lang['phone_number'] = 'Telefon No';
|
||
$lang['phone'] = 'Phone';
|
||
$lang['address'] = 'Adres';
|
||
$lang['city'] = 'Şehir';
|
||
$lang['zip_code'] = 'Posta Kodu';
|
||
$lang['notes'] = 'Notlar';
|
||
$lang['language'] = 'Language';
|
||
$lang['no_language'] = 'No language';
|
||
$lang['fields_are_required'] = '* Zorunlu sahalardır.';
|
||
$lang['appointment_confirmation'] = 'Randevuyu Onaylayın';
|
||
$lang['confirm'] = 'Onayla';
|
||
$lang['update'] = 'Güncelle';
|
||
$lang['cancel_appointment_hint'] = 'Randevuyu şirket takviminden çıkarmak için lütfen "İptal" butonuna tıklayın.';
|
||
$lang['cancel'] = 'İptal';
|
||
$lang['appointment_registered'] = 'Randevunuz başarı ile kaydedildi.';
|
||
$lang['cancel_appointment_title'] = 'Randevuyu İptal Et';
|
||
$lang['appointment_cancelled'] = 'Randevunuz başarı ile iptal edildi.';
|
||
$lang['appointment_cancelled_title'] = 'Randevu İptal Edildi';
|
||
$lang['reason'] = 'Sebep';
|
||
$lang['appointment_removed_from_schedule'] = 'Aşağıdaki randevu şirket programından çıkarıldı.';
|
||
$lang['appointment_details_was_sent_to_you'] = 'Randevu detaylarını içeren bir eposta adresinize gönderildi. ';
|
||
$lang['add_to_google_calendar'] = 'Google Takvim\'e Ekle';
|
||
$lang['appointment_booked'] = 'Randevunuz başarı ile kaydedildi.';
|
||
$lang['thank_you_for_appointment'] = 'Bizden randevu aldığınız için teşekkür ederiz. Randevu detaylarını aşağıda görebilirsiniz. Değişiklik yapmak için randevu linkine tıklayın.';
|
||
$lang['appointment_details_title'] = 'Randevu Detayları';
|
||
$lang['customer_details_title'] = 'Müşteri Detayları';
|
||
$lang['service'] = 'Hizmet';
|
||
$lang['provider'] = 'Hizmet Sağlayıcı';
|
||
$lang['customer'] = 'Müşteri';
|
||
$lang['start'] = 'Başlangıç';
|
||
$lang['end'] = 'Bitiş';
|
||
$lang['name'] = 'Ad';
|
||
$lang['appointment_link_title'] = 'Randevunun Bağlantısı';
|
||
$lang['success'] = 'Başarılı.';
|
||
$lang['appointment_added_to_your_plan'] = 'Planınıza yeni bir randevu eklendi.';
|
||
$lang['appointment_link_description'] = 'Değişiklik yapmak için aşağıdaki randevu linkine tıklayabilirsiniz.';
|
||
$lang['appointment_locked'] = 'Modification impossible.';
|
||
$lang['appointment_locked_message'] = 'The appointment cannot be changed less than {$limit} hours in advance.';
|
||
$lang['appointment_not_found'] = 'Randevu Bulunamadı.';
|
||
$lang['appointment_does_not_exist_in_db'] = 'Talep ettiğiniz randevu artık sistem veri tabanında yer almıyor.';
|
||
$lang['display_calendar'] = 'Takvimi Görüntüle';
|
||
$lang['calendar'] = 'Takvim';
|
||
$lang['users'] = 'Kullanıcılar';
|
||
$lang['settings'] = 'Ayarlar';
|
||
$lang['log_out'] = 'Çıkış';
|
||
$lang['synchronize'] = 'Eşitle';
|
||
$lang['enable_sync'] = 'Eşitlemeyi Aç';
|
||
$lang['disable_sync'] = 'Eşitlemeyi Kapat';
|
||
$lang['disable_sync_prompt'] = 'Are you sure that you want to disable the calendar synchronization?';
|
||
$lang['reload'] = 'Tekrar Yükle';
|
||
$lang['appointment'] = 'Randevu';
|
||
$lang['unavailability'] = 'Uygun Değil';
|
||
$lang['week'] = 'Hafta';
|
||
$lang['month'] = 'Ay';
|
||
$lang['today'] = 'Bugün';
|
||
$lang['not_working'] = 'Çalışmıyor';
|
||
$lang['break'] = 'Ara';
|
||
$lang['add'] = 'Ekle';
|
||
$lang['edit'] = 'Düzenle';
|
||
$lang['hello'] = 'Merhaba';
|
||
$lang['all_day'] = 'Tüm Gün';
|
||
$lang['manage_appointment_record_hint'] = 'Mevcut hizmetlerin ve sağlayıcıların tüm randevu kayıtlarını yönetir.';
|
||
$lang['select_filter_item_hint'] = 'Bir hizmet sağlayıcı veya hizmet seçerek randevuları takvimde görüntüler.';
|
||
$lang['enable_appointment_sync_hint'] = 'Hizmet sağlayıcının Google Takvimi ile eşitlemeyi başlatın.';
|
||
$lang['manage_customers_hint'] = 'Kayıtlı müşterileri ve randevu geçmişlerini yönetin.';
|
||
$lang['manage_services_hint'] = 'Sistemdeki uygun hizmetleri ve kategorileri yönetin.';
|
||
$lang['manage_users_hint'] = 'Arkayüz kullanıcılarını (yöneticiler, hizmet sağlayıcılar, sekreterler) yönetin.';
|
||
$lang['settings_hint'] = 'Sistem ve kullanıcı ayarlarını yapın.';
|
||
$lang['log_out_hint'] = 'Sistemden çıkış.';
|
||
$lang['unavailability_periods_hint'] = 'Uygun olmayan zaman aralıklarında hizmet sağlayıcı yeni randevu kabul etmeyecektir.';
|
||
$lang['new_appointment_hint'] = 'Yeni bir randevu yaratarak veri tabanına kaydet.';
|
||
$lang['reload_appointments_hint'] = 'Takvim randevularını tekrar yükle.';
|
||
$lang['trigger_sync_hint'] = 'Google Takvim eşitlemeyi başlat.';
|
||
$lang['appointment_updated'] = 'Randevu başarıyla güncellendi.';
|
||
$lang['undo'] = 'Geri al';
|
||
$lang['appointment_details_changed'] = 'Randevu detayları değiştirildi.';
|
||
$lang['appointment_changes_saved'] = 'Randevu değişiklikleri başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['save'] = 'Kaydet';
|
||
$lang['new'] = 'Yeni';
|
||
$lang['select'] = 'Seç';
|
||
$lang['hide'] = 'Gizle';
|
||
$lang['type_to_filter_customers'] = 'Müşterileri filtrelemek için yazın.';
|
||
$lang['clear_fields_add_existing_customer_hint'] = 'Sahaları temizle ve yeni bir müşteri gir.';
|
||
$lang['pick_existing_customer_hint'] = 'Mevcut bir müşteriyi seçin.';
|
||
$lang['new_appointment_title'] = 'Yeni Randevu';
|
||
$lang['edit_appointment_title'] = 'Randevuyu Düzenle';
|
||
$lang['delete_appointment_title'] = 'Randevu Sil';
|
||
$lang['write_appointment_removal_reason'] = 'Lütfen randevuyu iptal etme nedeninizi yazar mısınız? :';
|
||
$lang['appointment_saved'] = 'Randevu başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['new_unavailability_title'] = 'Yeni Uygun Olmayan Zaman Aralığı';
|
||
$lang['edit_unavailability_title'] = 'Uygun Olmayan Zaman Aralığı Düzenle';
|
||
$lang['unavailability_saved'] = 'Uygun Olmayan Zaman Aralığı Başarıyla Kaydedildi.';
|
||
$lang['start_date_before_end_error'] = 'Başlangıç tarihi bitiş tarihinden büyük olamaz.';
|
||
$lang['invalid_duration'] = 'Invalid duration.';
|
||
$lang['invalid_email'] = 'Hatalı eposta adresi.';
|
||
$lang['customers'] = 'Müşteriler';
|
||
$lang['details'] = 'Detaylar';
|
||
$lang['no_records_found'] = 'Kayıt bulunamadı ...';
|
||
$lang['services'] = 'Hizmetler';
|
||
$lang['duration_minutes'] = 'Süre (Dakika)';
|
||
$lang['currency'] = 'Para Birimi';
|
||
$lang['category'] = 'Kategori';
|
||
$lang['no_category'] = 'Kategorisiz';
|
||
$lang['description'] = 'Açıklama';
|
||
$lang['categories'] = 'Kategoriler';
|
||
$lang['admins'] = 'Yöneticiler';
|
||
$lang['providers'] = 'Hizmet Sağlayıcılar';
|
||
$lang['secretaries'] = 'Sekreterler';
|
||
$lang['mobile_number'] = 'Mobil No';
|
||
$lang['mobile'] = 'Mobile';
|
||
$lang['state'] = 'Eyalet';
|
||
$lang['username'] = 'Kullanıcı Adı';
|
||
$lang['password'] = 'Şifre';
|
||
$lang['retype_password'] = 'Şifre Tekrar';
|
||
$lang['receive_notifications'] = 'Bilgilendirme Al';
|
||
$lang['passwords_mismatch'] = 'Şifreler aynı değil.';
|
||
$lang['admin_saved'] = 'Yönetici başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['provider_saved'] = 'Hizmet sağlayıcı kaydedildi.';
|
||
$lang['secretary_saved'] = 'Sekreter başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['admin_deleted'] = 'Yönetici başarıyla silindi.';
|
||
$lang['provider_deleted'] = 'Hizmet sağlayıcı başarıyla silindi.';
|
||
$lang['secretary_deleted'] = 'Sekreter başarıyla silindi.';
|
||
$lang['service_saved'] = 'Hizmet başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['service_category_saved'] = 'Hizmet kategorisi başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['service_deleted'] = 'Hizmet başarıyla silindi.';
|
||
$lang['service_category_deleted'] = 'Hizmet kategorisi başarıyla silindi.';
|
||
$lang['customer_saved'] = 'Müşteri başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['customer_deleted'] = 'Müşteri başarıyla silindi.';
|
||
$lang['current_view'] = 'Mevcut Görünüm';
|
||
$lang['working_plan'] = 'Çalışma Planı';
|
||
$lang['reset_plan'] = 'Planı Sıfırla';
|
||
$lang['monday'] = 'Pazartesi';
|
||
$lang['tuesday'] = 'Salı';
|
||
$lang['wednesday'] = 'Çarşamba';
|
||
$lang['thursday'] = 'Perşembe';
|
||
$lang['friday'] = 'Cuma';
|
||
$lang['saturday'] = 'Cumartesi';
|
||
$lang['sunday'] = 'Pazar';
|
||
$lang['breaks'] = 'Aralar';
|
||
$lang['add_breaks_during_each_day'] = 'Her gün için çalışma aralarını ekleyin. Aralarda hizmet sağlayıcı randevu kabul etmeyecektir.';
|
||
$lang['day'] = 'Gün';
|
||
$lang['days'] = 'Days';
|
||
$lang['actions'] = 'Eylemler';
|
||
$lang['reset_working_plan_hint'] = 'Çalışma planını varsayılan değerlere sıfırlar.';
|
||
$lang['company_name'] = 'Şirket Adı';
|
||
$lang['company_name_hint'] = 'Şirket adı sistemde heryerde gösterilecek (gerekli saha).';
|
||
$lang['company_email'] = 'Şirket Eposta';
|
||
$lang['company_email_hint'] = 'Şirket eposta adresini giriniz. Sistemden gönderilen ve cevap verilen epostalar bu adresi kullanacak (gerekli saha).';
|
||
$lang['company_link'] = 'Şirket Web Adresi';
|
||
$lang['company_link_hint'] = 'Şirket web sitesi, şirketin resmi web sitesine yönlenmelidir (gerekli saha).';
|
||
$lang['go_to_booking_page'] = 'Rezervasyon Sayfasına Git';
|
||
$lang['settings_saved'] = 'Ayarlar başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['general'] = 'Genel';
|
||
$lang['booking'] = 'Booking';
|
||
$lang['visible'] = 'Gözle görülür';
|
||
$lang['hidden'] = 'Gizli';
|
||
$lang['business_logic'] = 'İş Mantığı';
|
||
$lang['current_user'] = 'Mevcut Kullanıcı';
|
||
$lang['about_app'] = 'Easy!Appointments Hakkında';
|
||
$lang['edit_working_plan_hint'] = 'Aağıda şirketinizin kabul edeceği günleri ve saatleri işaretleyin. Çalışma saatleri dışında randevuları ayarlayabilirsiniz, ancak bu saatlere müşterilerin kendileri randevu kaydedemeyecektir. Bu çalışma planı tüm sağlayıcılar için varsayılan değer olup, daha sonra her biri için ayrıca özel plan da girebilir ve araları ekleyebilirsiniz.';
|
||
$lang['edit_breaks_hint'] = 'Gün içindeki çalışma aralarını ekleyin. Bu aralar tüm yeni hizmet sağlayıcılar için geçerli olacaktır.';
|
||
$lang['book_advance_timeout'] = 'Erken Randevu Zamanaşımı Değeri';
|
||
$lang['book_advance_timeout_hint'] = 'Müşterilerin en az ne kadar önceden randevu alması veya randevu düzenlemesi gerektiğini girin (dakika cinsinden).';
|
||
$lang['timeout_minutes'] = 'Zamanaşımı (Dakika)';
|
||
$lang['about_app_info'] = 'Easy!Appointments yüksek ölçüde özelleştirilebilen, müşterilerinizin web üzerinden randevu almasını sağlayan bir uygulamadır. Ayrıca, bilgilerinizi Google Takvim ile eşitleyerek diğer uygulamalarla da entegre olmasını sağlar. ';
|
||
$lang['current_version'] = 'Mevcut Versiyon';
|
||
$lang['support'] = 'Destek';
|
||
$lang['about_app_support'] = 'Easy!Appointments kullanımı sırasında sorun yaşamanız halinde resmi Google Group üzerinde arama yapabilirsiniz. Ayrıca geliştirmeye destek olmak için Google Code sayfasında yeni sorun girişi de yapabilirsiniz.';
|
||
$lang['official_website'] = 'Resmi Web Sitesi';
|
||
$lang['google_plus_community'] = 'Google+ Çevresi';
|
||
$lang['support_group'] = 'Destek Grubu';
|
||
$lang['project_issues'] = 'Proje Sorunları';
|
||
$lang['license'] = 'Lisans';
|
||
$lang['about_app_license'] = 'Easy!Appointments GPLv3 kapsamında lisanslıdır. Bu yazılımı herhangi bir biçimde kullanarak aşağıdaki adreste belirtilen koşulları kabul etmiş olursunuz:';
|
||
$lang['logout_success'] = 'Başarı ile sistemden çıkış yaptınız! Aşağıdaki butonlara tıklayarak diğer sayfalara geçebilirsiniz.';
|
||
$lang['book_appointment_title'] = 'Randevu Al';
|
||
$lang['backend_section'] = 'Yönetim Paneli';
|
||
$lang['you_need_to_login'] = 'Hoşgeldiniz! Yönetim sayfalarına erişebilmek için giriş yapmalısınız.';
|
||
$lang['enter_username_here'] = 'Kullanıcı adını buraya girin ...';
|
||
$lang['enter_password_here'] = 'Şifrenizi buraya girin ...';
|
||
$lang['login'] = 'Giriş';
|
||
$lang['forgot_your_password'] = 'Şifrenizi mi unuttunuz?';
|
||
$lang['login_failed'] = 'Giriş başarısız, lütfen doğru bilgiler ile tekrar deneyin.';
|
||
$lang['type_username_and_email_for_new_password'] = 'Yeni şifrenizi almak için kullanıcı adınızı ve eposta adresinizi girin.';
|
||
$lang['enter_email_here'] = 'Epostanızı buraya girin ...';
|
||
$lang['regenerate_password'] = 'Şifre Üret';
|
||
$lang['go_to_login'] = 'Giriş Sayfasına Geri Dön';
|
||
$lang['new_password_sent_with_email'] = 'Yeni şifreniz eposta adresinize gönderildi.';
|
||
$lang['new_account_password'] = 'Yeni Hesap Şifresi';
|
||
$lang['new_password_is'] = 'Hesabınızın yeni şifresi $password Lütfen ihtiyaç duyduğunuzda tekrar başvurmak için bu epostayı saklayınız. Ayrıca ayarlar sayfasından kendinize yeni bir şifre de belirleyebilirsiniz. ';
|
||
$lang['delete_record_prompt'] = 'Bu kaydı silmek istediğinizden emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz. ';
|
||
$lang['delete_admin'] = 'Yönetici Sil';
|
||
$lang['delete_customer'] = 'Müşteri Sil';
|
||
$lang['delete_service'] = 'Hizmeti Sil';
|
||
$lang['delete_service_category'] = 'Hizmet Kategorisi Sil';
|
||
$lang['delete_provider'] = 'Hizmet Sağlayıcı Sil';
|
||
$lang['delete_secretary'] = 'Sekreter Sil';
|
||
$lang['delete_appointment'] = 'Randevu Sil ';
|
||
$lang['delete_unavailability'] = 'Uygun Olmayan Zaman Aralığı Sil';
|
||
$lang['delete'] = 'Sil';
|
||
$lang['unexpected_issues'] = 'Beklenmeyen Sorunlar';
|
||
$lang['unexpected_issues_message'] = 'Bu işlem beklenmeyen sorunlar nedeniyle tamamlanamadı.';
|
||
$lang['close'] = 'Kapat';
|
||
$lang['page_not_found'] = 'Sayfa Bulunamadı';
|
||
$lang['page_not_found_message'] = 'Unfortunately the page you requested does not exist. Please check your browser URL or head to another location using the buttons below.';
|
||
$lang['error'] = 'Hata';
|
||
$lang['no_privileges'] = 'Yetki Yok';
|
||
$lang['no_privileges_message'] = 'Bu sayfayı görmek için gereken yetkiye sahip değilsiniz. Lütfen başka bir bölüme geçin.';
|
||
$lang['backend_calendar'] = 'Arka uç Takvim';
|
||
$lang['start_date_time'] = 'Başlangıç Tarih / Zaman';
|
||
$lang['end_date_time'] = 'Bitiş Tarih / Zaman ';
|
||
$lang['licensed_under'] = 'Lisanslıdır ';
|
||
$lang['unexpected_issues_occurred'] = 'Beklenmeyen sorunlar oldu.';
|
||
$lang['service_communication_error'] = 'Sunucu iletişim hatası, lütfen tekrar deneyin.';
|
||
$lang['no_privileges_edit_appointments'] = 'Randevuları güncellemek için gereken yetkiye sahip değilsiniz.';
|
||
$lang['unavailability_updated'] = 'Uygun olmayan zaman aralığı başarıyla güncellendi.';
|
||
$lang['appointments'] = 'Randevular';
|
||
$lang['unexpected_warnings'] = 'Beklenmeyen Uyarılar';
|
||
$lang['unexpected_warnings_message'] = 'İşlem tamamlandı ancak bazı uyarılar var.';
|
||
$lang['filter'] = 'Filtrele';
|
||
$lang['clear'] = 'Temizle';
|
||
$lang['uncategorized'] = 'Kategorisiz';
|
||
$lang['username_already_exists'] = 'Kullanıcı zaten var.';
|
||
$lang['password_length_notice'] = 'Şifre en az $number karakter uzunluğunda olmalı.';
|
||
$lang['general_settings'] = 'Genel Ayarlar';
|
||
$lang['personal_information'] = 'Kişisel Bilgiler';
|
||
$lang['system_login'] = 'Sistem Girişi';
|
||
$lang['user_settings_are_invalid'] = 'Kullanıcı ayarları geçerli değil! Lütfen ayarları kontrol edip tekrar deneyin.';
|
||
$lang['add_break'] = 'Ara Ver';
|
||
$lang['january'] = 'Ocak';
|
||
$lang['february'] = 'Şubat';
|
||
$lang['march'] = 'Mart';
|
||
$lang['april'] = 'Nisan';
|
||
$lang['may'] = 'Mayıs';
|
||
$lang['june'] = 'Haziran';
|
||
$lang['july'] = 'Temmuz';
|
||
$lang['august'] = 'Ağustos';
|
||
$lang['september'] = 'Eylül';
|
||
$lang['october'] = 'Ekim ';
|
||
$lang['november'] = 'Kasım';
|
||
$lang['december'] = 'Aralık';
|
||
$lang['previous'] = 'Önceki';
|
||
$lang['next'] = 'Sonraki';
|
||
$lang['now'] = 'Şimdi';
|
||
$lang['select_time'] = 'Zamanı Seç';
|
||
$lang['time'] = 'Zaman';
|
||
$lang['hour'] = 'Saat';
|
||
$lang['minute'] = 'Dakika';
|
||
$lang['calendar_sync_completed'] = 'Google eşitlemesi başarıyla tamamlandı.';
|
||
$lang['calendar_sync_failed'] = 'Google eşitlemesi başarısız: Sunucu ile bağlantı kurulamadı.';
|
||
$lang['select_sync_calendar'] = 'Google Takvimini seçin.';
|
||
$lang['select_sync_calendar_prompt'] = 'Randevularınızı eşitlemek istediğiniz takvimi seçin. Eğer spesifik bir takvim seçmezseniz varsayılan takvim kullanılacaktır.';
|
||
$lang['sync_calendar_selected'] = 'Google Takvimi başarıyla seçildi.';
|
||
$lang['oops_something_went_wrong'] = 'Oops! Bir Sorun Oluştu.';
|
||
$lang['ea_update_success'] = 'Easy!Appointments başarı ile güncellendi.';
|
||
$lang['require_captcha'] = 'CAPTCHA gereklidir';
|
||
$lang['require_captcha_hint'] = 'When enabled, the customers will have to type a random generated CAPTCHA string before booking/updating an appointment.';
|
||
$lang['captcha_is_wrong'] = 'CAPTCHA verification failed, please try again.';
|
||
$lang['any_provider'] = 'Any Provider';
|
||
$lang['requested_hour_is_unavailable'] = 'İstenen randevu maalesef mevcut değil. Lütfen randevunuz için farklı bir saat seçiniz.';
|
||
$lang['customer_notifications'] = 'Müşteri Bildirimleri';
|
||
$lang['customer_notifications_hint'] = 'Defines whether the customer will receive email notifications whenever there is a schedule change on one of his appointments.';
|
||
$lang['date_format'] = 'Zaman Formatı';
|
||
$lang['date_format_hint'] = 'Tarih görüntüleme biçimini değiştirin (D - Gün, M - Ay, Y - Yıl).';
|
||
$lang['time_format'] = 'Zaman Formatı';
|
||
$lang['time_format_hint'] = 'Saat görüntüleme biçimini değiştirin (H - Saat, M - Dakika).';
|
||
$lang['first_weekday'] = 'Haftanın ilk günü';
|
||
$lang['first_weekday_hint'] = 'Haftanın ilk gününü ayarlayınız.';
|
||
$lang['google_analytics_code_hint'] = 'Add your Google Analytics ID to be included in the booking page.';
|
||
$lang['availabilities_type'] = 'Müsaitlik Türü';
|
||
$lang['flexible'] = 'Esnek';
|
||
$lang['fixed'] = 'Sabit';
|
||
$lang['attendants_number'] = 'Refakatçi Sayısı';
|
||
$lang['reset_working_plan'] = 'Çalışma planını varsayılan ayarlara döndür.';
|
||
$lang['legal_contents'] = 'Yasal İçerikler';
|
||
$lang['cookie_notice'] = 'Çerezler';
|
||
$lang['display_cookie_notice'] = 'Çerezleri Göster';
|
||
$lang['cookie_notice_content'] = 'Çerezler İçeriği';
|
||
$lang['terms_and_conditions'] = 'Şartlar & Koşullar';
|
||
$lang['display_terms_and_conditions'] = 'Şartlar & Koşulları görüntüle';
|
||
$lang['terms_and_conditions_content'] = 'Şartlar & Koşullar İçeriği';
|
||
$lang['privacy_policy'] = 'Gizlilik Politikası';
|
||
$lang['display_privacy_policy'] = 'Gizlilik Politikasını Görüntüle';
|
||
$lang['privacy_policy_content'] = 'Gizlilik Politikası İçeriği';
|
||
$lang['website_using_cookies_to_ensure_best_experience'] = 'This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.';
|
||
$lang['read_and_agree_to_terms_and_conditions'] = 'I have read and agree to the {$link}Terms & Conditions{/$link}.';
|
||
$lang['read_and_agree_to_privacy_policy'] = 'I have read and agree to the {$link}Privacy Policy{/$link}.';
|
||
$lang['delete_personal_information_hint'] = 'Remove all your appointments and personal information from the system.';
|
||
$lang['delete_personal_information'] = 'Kişisel Bilgileri Sil';
|
||
$lang['delete_personal_information_prompt'] = 'Kişisel bilgilerinizi silmek istediğinizden emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.';
|
||
$lang['location'] = 'Konum';
|
||
$lang['working_plan_exception'] = 'Çalışma Planı İstisnası';
|
||
$lang['working_plan_exceptions'] = 'Çalışma Planı İstisnaları';
|
||
$lang['working_plan_exceptions_hint'] = 'Add a working plan exception day, outside the working plan.';
|
||
$lang['new_working_plan_exception_title'] = 'Yeni Çalışma Planı İstisnası';
|
||
$lang['working_plan_exception_saved'] = 'Çalışma planı istisnası başarıyla kaydedildi.';
|
||
$lang['working_plan_exception_deleted'] = 'Çalışma planı istisnası başarıyla silindi.';
|
||
$lang['add_working_plan_exceptions_during_each_day'] = 'Add working plan exceptions, outside the working plan.';
|
||
$lang['add_working_plan_exception'] = 'İstisna ekle';
|
||
$lang['require_phone_number'] = 'Telefon num. gerekli';
|
||
$lang['require_phone_number_hint'] = 'Etkinleştirildiğinde, müşterilerin ve kullanıcıların randevu alırken müşterinin telefon numarasını girmeleri gerekir.';
|
||
$lang['check_spam_folder'] = 'E-posta birkaç dakika içinde gelmezse lütfen spam klasörünüzü kontrol edin.';
|
||
$lang['api_token_hint'] = 'Easy!Appointments Api sinin belirteç tabanlı kimlik doğrulamasını etkinleştirmek için gizli bir belirteç ayarlayın.';
|
||
$lang['timezone'] = 'Saat Dilimi';
|
||
$lang['overwrite_existing_working_plans'] = 'This will overwrite the existing provider working plans, are you sure that you want to continue?';
|
||
$lang['working_plans_got_updated'] = 'Tüm çalışma planları güncellendi.';
|
||
$lang['apply_to_all_providers'] = 'Tüm H.Sağlayıcılara Uygula';
|
||
$lang['display_any_provider'] = 'Herhangi Bir Sağlayıcı Seçeneğini Görüntüle';
|
||
$lang['display_any_provider_hint'] = 'Rezervasyon sayfası, müşterilerin bir sağlayıcı belirtmeden rezervasyon yapmasına olanak tanıyan ek bir seçenek alacaktır.';
|
||
$lang['load_more'] = 'Daha fazla';
|
||
$lang['list'] = 'Liste';
|
||
$lang['default'] = 'Varsayılan';
|
||
$lang['table'] = 'Tablo';
|
||
$lang['date'] = 'Tarih';
|
||
$lang['about'] = 'About';
|
||
$lang['booking_settings'] = 'Booking Settings';
|
||
$lang['display'] = 'Display';
|
||
$lang['require'] = 'Require';
|
||
$lang['color'] = 'Color';
|
||
$lang['matomo_analytics_url_hint'] = 'Add the URL to your own Matomo installation to enable Matomo tracking on the booking pages.';
|
||
$lang['invalid_phone'] = 'Invalid phone number.';
|
||
$lang['legal'] = 'Legal';
|
||
$lang['business'] = 'Business';
|
||
$lang['account'] = 'Account';
|
||
$lang['disable_booking'] = 'Disable Booking';
|
||
$lang['disable_booking_hint'] = 'The booking page will be disabled for as long as this setting is active and customers will not be able to register new appointments.';
|
||
$lang['display_message'] = 'Display Message';
|
||
$lang['booking_is_disabled'] = 'Booking Is Disabled!';
|
||
$lang['appearance'] = 'Appearance';
|
||
$lang['company_logo'] = 'Company Logo';
|
||
$lang['company_logo_hint'] = 'The company logo will be displayed in many places of the app, including the booking page and the notification emails (image file, max 2MB).';
|
||
$lang['company_color'] = 'Company Color';
|
||
$lang['company_color_hint'] = 'The company color will be applied across the app so that it the app uses your branding.';
|
||
$lang['localization'] = 'Localization';
|
||
$lang['integrations'] = 'Integrations';
|
||
$lang['company'] = 'Company';
|
||
$lang['remove'] = 'Remove';
|
||
$lang['login_button'] = 'Login Button';
|
||
$lang['display_login_button_hint'] = 'Defines whether the login button is being displayed in the booking page.';
|
||
$lang['private'] = 'Private';
|
||
$lang['private_hint'] = 'Private records will not be displayed or processed in public pages such as the booking page.';
|
||
$lang['reset'] = 'Reset';
|
||
$lang['all'] = 'All';
|
||
$lang['booking_link'] = 'Booking Link';
|
||
$lang['add_new_event'] = 'Add New Event';
|
||
$lang['what_kind_of_event'] = 'What kind of event would you like to add?';
|
||
$lang['theme'] = 'Theme';
|
||
$lang['limit_customer_access'] = 'Limit Customer Access';
|
||
$lang['limit_customer_access_hint'] = 'If enabled, providers and secretaries will only be able to access customers they have an appointment with.';
|
||
$lang['url'] = 'URL';
|
||
$lang['secret_token'] = 'Secret Token';
|
||
$lang['verify_ssl'] = 'Verify SSL';
|
||
$lang['appointment_save'] = 'Appointment Save';
|
||
$lang['appointment_delete'] = 'Appointment Delete';
|
||
$lang['unavailability_save'] = 'Unavailability Save';
|
||
$lang['unavailability_delete'] = 'Unavailability Delete';
|
||
$lang['customer_save'] = 'Customer Save';
|
||
$lang['customer_delete'] = 'Customer Delete';
|
||
$lang['service_save'] = 'Service Save';
|
||
$lang['service_delete'] = 'Service Delete';
|
||
$lang['service_category_save'] = 'Category Save';
|
||
$lang['service_category_delete'] = 'Category Delete';
|
||
$lang['provider_save'] = 'Provider Save';
|
||
$lang['provider_delete'] = 'Provider Delete';
|
||
$lang['secretary_save'] = 'Secretary Save';
|
||
$lang['secretary_delete'] = 'Secretary Delete';
|
||
$lang['admin_save'] = 'Admin Save';
|
||
$lang['admin_delete'] = 'Admin Delete';
|
||
$lang['options'] = 'Options';
|
||
$lang['webhooks'] = 'Webhooks';
|
||
$lang['webhooks_info'] = 'Webhooks enable you to send HTTP notifications to external web applications in response to various application events, such as the creation of an appointment or the removal of a customer.';
|
||
$lang['integrations_info'] = 'Integrations enable you to make third-party connections with external applications and APIs.';
|
||
$lang['configure'] = 'Configure';
|
||
$lang['google_analytics'] = 'Google Analytics';
|
||
$lang['google_analytics_info'] = 'Google Analytics enable you to automatically add the tracking code and HTML markup to the public page and track all the public booking sessions.';
|
||
$lang['matomo_analytics'] = 'Matomo Analytics';
|
||
$lang['matomo_analytics_info'] = 'Matomo Analytics enable you to automatically add the tracking code and HTML markup to the public page and track all the public booking sessions.';
|
||
$lang['api'] = 'API';
|
||
$lang['api_info'] = 'API enable you to interact with all the Easy!Appointments data via the HTTP protocol and the available API endpoints and create your own integrations.';
|
||
$lang['google_analytics_code'] = 'Google Analytics Code';
|
||
$lang['matomo_analytics_url'] = 'Matomo Analytics URL';
|
||
$lang['future_booking_limit'] = 'Future Booking Limit';
|
||
$lang['limit_days'] = 'Limit (Days)';
|
||
$lang['future_booking_limit_hint'] = 'Set the future limit in days customers can make appointments via the public booking page.';
|
||
$lang['api_token'] = 'API Token';
|
||
$lang['allow_rescheduling_cancellation_before'] = 'Allow Rescheduling/Cancellation Before';
|
||
$lang['at_least_one_field'] = 'At least one field must be displayed in the booking page.';
|
||
$lang['status'] = 'Status';
|
||
$lang['appointment_status_options'] = 'Appointment Status Options';
|
||
$lang['appointment_status_options_info'] = 'Define a list of available appointment status options that can be used in the the calendar page (the first one will automatically become the default value).';
|
||
$lang['sunday_short'] = 'Sun';
|
||
$lang['monday_short'] = 'Mon';
|
||
$lang['tuesday_short'] = 'Tue';
|
||
$lang['wednesday_short'] = 'Wed';
|
||
$lang['thursday_short'] = 'Thu';
|
||
$lang['friday_short'] = 'Fri';
|
||
$lang['saturday_short'] = 'Sat';
|
||
$lang['january_short'] = 'Jan';
|
||
$lang['february_short'] = 'Feb';
|
||
$lang['march_short'] = 'Mar';
|
||
$lang['april_short'] = 'Apr';
|
||
$lang['may_short'] = 'May';
|
||
$lang['june_short'] = 'Jun';
|
||
$lang['july_short'] = 'Jul';
|
||
$lang['august_short'] = 'Aug';
|
||
$lang['september_short'] = 'Sep';
|
||
$lang['october_short'] = 'Oct';
|
||
$lang['november_short'] = 'Nov';
|
||
$lang['december_short'] = 'Dec';
|
||
$lang['am'] = 'am';
|
||
$lang['pm'] = 'pm';
|
||
$lang['to'] = 'to';
|
||
$lang['click_to_toggle'] = 'Click To Toggle';
|
||
$lang['week_short'] = 'Wk';
|
||
$lang['scroll_to_increment'] = 'Scroll To Increment';
|
||
$lang['year'] = 'Year';
|
||
$lang['make_non_working_day'] = 'This provider will not be available for work on the selected day.';
|
||
$lang['no_breaks'] = 'No Breaks';
|
||
$lang['service_categories'] = 'Service Categories';
|
||
$lang['service_category'] = 'Service Category';
|
||
$lang['blocked_period_saved'] = 'Blocked period saved successfully.';
|
||
$lang['blocked_period_deleted'] = 'Blocked period deleted successfully.';
|
||
$lang['delete_blocked_period'] = 'Delete Blocked Period';
|
||
$lang['blocked_period'] = 'Blocked Period';
|
||
$lang['blocked_periods'] = 'Blocked Periods';
|
||
$lang['blocked_period_save'] = 'Blocked Period Save';
|
||
$lang['blocked_period_delete'] = 'Blocked Period Delete';
|
||
$lang['blocked_periods_hint'] = 'Define periods of time where public bookings will be disabled for all providers (e.g. closed dates, holidays etc.).';
|
||
$lang['custom_field'] = 'Custom Field';
|
||
$lang['custom_fields'] = 'Custom Fields';
|
||
$lang['label'] = 'Label';
|
||
$lang['webhook_saved'] = 'Webhook saved successfully.';
|
||
$lang['webhook_deleted'] = 'Webhook deleted successfully.';
|
||
$lang['delete_webhook'] = 'Delete Webhook';
|
||
$lang['contact_info'] = 'Contact Info';
|
||
$lang['hide_from_public'] = 'Hide From Public';
|
||
$lang['matomo_analytics_site_id'] = 'Matomo Analytics Site ID';
|
||
$lang['matomo_analytics_site_id_hint'] = 'Set the site ID that will be tracked by Matomo (the default site has the ID "1").';
|
||
$lang['default_timezone'] = 'Default Timezone';
|
||
$lang['default_timezone_hint'] = 'Set the default timezone value that will be used for new records.';
|
||
$lang['default_language'] = 'Default Language';
|
||
$lang['default_language_hint'] = 'Set the default language value that will be used for new records.';
|
||
$lang['sync_method_prompt'] = 'Which sync method would you like to use?';
|
||
$lang['caldav_server'] = 'CalDAV Server';
|
||
$lang['caldav_connection_info_prompt'] = 'Please enter the connection information of the target CalDAV Calendar.';
|
||
$lang['connect'] = 'Connect';
|
||
$lang['ldap'] = 'LDAP';
|
||
$lang['ldap_info'] = 'This integration enables you to connect to an existing LDAP server and automatically import users into Easy!Appointments and let them SSO with their directory password (username must match).';
|
||
$lang['host'] = 'Host';
|
||
$lang['port'] = 'Port';
|
||
$lang['user_dn'] = 'User DN';
|
||
$lang['base_dn'] = 'Base DN';
|
||
$lang['keyword'] = 'Keyword';
|
||
$lang['ldap_search_hint'] = 'Provide a keyword to search through the LDAP directory for users that match the filter criteria.';
|
||
$lang['ldap_extension_not_loaded'] = 'The LDAP PHP extension is not loaded, but is required for this integration to work.';
|
||
$lang['field_mapping'] = 'Field Mapping';
|
||
$lang['content'] = 'Content';
|
||
$lang['active'] = 'Active';
|
||
$lang['user_imported'] = 'The user record was imported successfully.';
|
||
$lang['import'] = 'Import';
|
||
$lang['ldap_dn'] = 'LDAP DN';
|
||
$lang['role'] = 'Role';
|
||
$lang['at_least_one_field_required'] = 'At least one field must be set as required in the booking page.';
|
||
$lang['customer_is_already_booked'] = 'This customer already has an appointment during the requested reservation period.';
|
||
$lang['fields'] = 'Fields';
|
||
$lang['invalid_credentials_provided'] = 'Invalid credentials provided, please try again.';
|
||
$lang['calendar_url'] = 'Calendar URL';
|
||
$lang['please_select'] = 'Please Select';
|
||
// End
|